Hanya mampu menurut

huhu.
rsa lemas sgt2x mlm ne.
rsa nak lelapkn mata.
dan xkn tersedar lg 
=,=

terlalu byk berlaku.
sgt2x menyesakkan nafas sy :(
going die is better..
can like dat..??
nOw ALLAH take me..

wlupn pa yg sdg berlaku ne
ada suka n duka.
lya tau sgt2x merimaskn lya ngn tutt..

huh~!
astagfirullahalazim :(
ALLAH need uu.. :'(
i'm cryyyyyyyyyy :'(
really hurt 4 meeee. 
plez dun treat me like diz..
very2x hurt me dear :'(

sy xmampu meluahkan segalanya..
hnya airmata yg menemani sy.
plezzzzzzz..

alahai hati, bersabarlah..
dia berkata hanya
untuk beberapa hari sahaja
atau masa akan menentukan segalanya..

alahai hati,
ku tahu terlalu amat pedih,
untuk melalui saat ini.
namun, masalah ini berpunca 
daripada aku sendiri.

alahai hati..
janganlah kau berubah..
hanya kerana pa yg sedang berlaku..
pertahankanlah perasaan itu..
kerna perasaan syg n cinta itu
telah tersemat kukuh dlm hati.
namun jika ia bukan milik ku.
ku redha. :'(

alahai hati..
ku tahu cinta yg ingin di ukir bkan la cinta biasa.
namun terlalu byk bnda berlaku..
mslh yg xtau bila berakhir. 

alahai hati..
ku tahu teramat pedih sekarang 
kau rsa. :'(
namun, aku lagi terasa terseksa..
sebolehnya melelapkan mata.
tanpa tersedar lagi..
dan terlena buat selamanya ..

ku ingin dya tau..
saat ini aku amat memerlukan mu..
namun, ini yang kau pinta
aku hanya mampu redha n tawakal.
berserah kepada nya.  :'(

Andainya kau datang kembali mencari aku..
jika aku tiada suda..
aku memohon seribu kemaafan kpdmu..
kerana aku tidak tahu adakah aku akan masih tersedar.
ataupn suda terlena yg xmgkn akan tersedar lg. :"(


No comments: