penamat perjuangan semakin hampir

Assalamualaikum wbt dan selamat malam .
HAI sume da lama lya mendiamkan diri serta blog ni pun tentu da byk habuk.
serta xada da org yg sudi kunjung kejap sebab entri xpndi berubah. HEHE.
SORY guys busy sgt tuk sem ne besa la student 
*tpntahpajakdibzkn*

mcm nak start ya..
*otak blank sebentar smbl mulut ikut sama mendendangkan lagu BERDUA LEBIH BAIK.
eeee result UPU da keluar ka? mesti korang yg dpt sambung stdy tu best kn? mesti dok pikir nak bw baju pa, nak beli barang pa jak, dan macam2x lagi la. *NOTGILAOK. HAHA
Dapat rasakan jugak sebab situasi tu berlaku dengan lya ketika ingin melangkah kaki ke alam IPTA.
terus-terang tidak pernah terlintas dipikiran yang lya akan melangkah kaki serta menuntut ilmu di alam IPTA serta bergelar MAHASISWI walaupun lya hanya seorang student "biasa-biasa" dikalangan rakan-rakan. teringat ketika hari keluar nya keputusan UPU. kawan yang tlg cek tuk lya sebab time tu tengah kerja serta xbw lappy p tempat kerja. So dengan jasa baik rakan lya iaitu FYZA dia lah yang tlg cek tuk lya. ALHAMDULILLAH dengan rezeki yang diberikan oleh ILLAHI dapat juga merasa menuntut ilmu di UMS. 

mak dan ayah la paling busy mengatur segalanya agar persiapan ke UNIVERSITI di penuhi sebelum tiba tarikh LUPUT nya. HAHA. family x lupa jgak especially tuk family belah mak yang banyak membantu segala perbelanjaan membeli barang keperluan. totally perbelanjaan beli barang adalah sumbangan daripada family. ESPECIALLY hadiah dari abah dan mak ialah LAPTOP VAIO yang berwarna pink. hikssss, serta yuran yang dilangsaikan oleh abah. kekekeke.

KENANGAN yang paling tidak di lupa ketika bermula minggu suai mesra ialah berkenalan dengan roomate kesayangan lya iaitu DURASIMA A.K.A ANAK serta NAJIHAH A.K.A JIHA thanx guys sudi jd roomate aku even aku kuat membebel d hujung minggu tuk bersihkn bilik. ESPECIALLY tuk jiha yang selalu jd peneman d bilik. rndu korang -,- . begitu jgak satu aras ngn lya AIN,MIRA,RAZ,WANA,KAK ANA SERTA WANA. kawan yang first lya jumpa masa malam MSM tu adalah fyfie,elvy,nini, dan SOFI. 
Y bg nama SOFI capital letter sebab dia adalah teman lya sehingga kini. THANX A LOT TO SOFI BECAUSE SHE ALWAYS BESIDES ME AND ALWAYS DENGAR LYA MENANGIS MELUAH PERASAAN. THANX SOFI. and nowadays lya banyak teman d U ni iaitu ANA,TIKA,HAZREN,LOKI DAN ISMAIL. Banyak lagi kawan2x tp dorang la yang paling rapat. Dengan dorang jgak la byk bergelak ketawa dan berkongsi masalah. GUYS MINTA MAAF YA KALO ADA BUAT TERASA HATI SERTA MENYAKITI HATI kerna saya hanya insan biasa. mohon dimaafkn dan di halalkn segala makan dan minum. -,-. 

actually pa yang dicitar diatas adalah topic utama yang dibahaskan tuk entri kali ini. Hal ini disebabkan *skemaplakkaulyagunaayattu.HAHA, TAHUN DUA bakal melabuhkan tirai bermakna perjuangan kitaorang bakal berakhir dengan hanya menghadapi perjuangan selama setahun lagi o dua semester lagi. INSHAALLAH segalanya akan dipermudahkan. :D
jom layan pix kitaorg plak :D


genk FINANCIAL ECONOMICS :D


during seminar BIJAK KEWANGAN. KAMI AJK :P


orang paling special <3


my beloved frens. yang free hair tu ANA. n pakai tudung kaler pink tu SOFI
auwwww dorang guna kaler favorite lya. sungguh rendahnya syaa. xpa jnji cumel dr dorang :p


GENK KUAT ! KURANG SOFI :D MAIL,LOKI,ANA N TIKA


GWIYOMI BY ME AND TIKA. KIKI


DURING PESTA CAHAYA


DURING DIALOG CINTA. EFA :d


MAIL DAN TIKA


MY BELOVED FAMILYS


DURING BIRTHDAY


ITS ME. 
ada perasaan x perubahan? kiki



puas suda tgk pix? HEHE.
thanx korang yang sudi membaca entri kali ini.
sekian.
ASSALAMUALAIKUM WBT DAN SELAMAT MALAM. :D

#PUBLISH














No comments: